blog niet toegankelijk????

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik heb gisteren een pagina op mijn Engelstalige blog ge-uploaded en sedertdien kan ik niet mijn blog niet meer zien. Wanneer ik probeer in te loggen, krijg ik steeds de melding dat ik een fout paswoord gebruik al ben ik pertinent zeker dat dit niet het geval is. Zelfs wanneer ik de link uit jullie bevestigingsmail gebruik, kan ik mijn blog niet zien maar kom ik op de inlogpagina terecht.
Is er een probleem aan jullie kant? Wanneer zal mijn blog terug online zijn? Ik had een kleine 2 weken niets geschreven wegens tijdsgebrek en nu krijg ik vragen van mijn volgers om te checken of alles OK is met me omdat ze mijn blog niet meer kunnen zien. Er is geen enkel probleem met mijn nederlandstalig blog, dat is nog steeds toegankelijk.

Dit is de link naar mijn Engels talige versie, die dus niet meer toegankelijk is
http://www.bloggen.be/varletfarmcharlottesstory

Graag hulp van iemand aub? Ik weet echt niet hoe dit kan opgelost worden.
Alvast hartelijk dank bij voorbaat,
charlotte

Beste,


Ik heb uw blog terug online geplaatst, deze werd nogmaals aanzien als spamblog.

Sorry voor dit ongemak, je kan dit voorkomen door uw blog een Nederlandse titel te geven.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!