foto's nadien aanpassen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo allemaal,
Mij terug een beetje verdiepen in blogs.
Ik heb een testblog. De foto die ik oplade was klein en kon vergroot worden door erop te klikken.
Ik heb hem er nu afgegooid.

Kan ik in een bestaand kader met tekst de foto alsnog vergroot opladen ?

testblog: roger1954
bovenste kader (moet een grote foto komen) zoals laatste kader

mvg,
roger1
Tienen

Beste roger1,


Als ik u goed begrijp, zou er op uw blog een lege kader staan, daarin zou je een foto willen uploaden.

U zal eerst de foto moeten voorzien van een kader met één of ander fotoprogramma en zo naar uw blog uploaden.

Maar dan gaat deze automatisch verkleinen en is dan aanklikbaar, wil je dit niet, plaatst dan via "foto van harde schijf " en "bladeren" de foto 2 maal met eventueel tekst, klik op "toevoegen"

Nu staat de foto er 2 maal op, ga nu "wijzigen" en verwijder één foto en klik vervolgens op de 2de wijzigen, kees is klaar.

Pépe

Beste Pépé,

Ik heb de kleine foto gewist.
Dan zoals u zei deze van de harde schijf opgeladen, maar hij komt geen twee keer op de blog maar opnieuw verkleind.

Het is de bovenste foto met als titel "de dennenbomen" waar ik de grote foto wil invoegen, als dat lukt kan ik de anderen ook aanpassen.

de blog is www.bloggen.be/roger1954 (het is maar een voorlopige testblog) maar is raar dat ik geen grote foto kan invoegen.
Zal nog wat experimenteren vrees ik
Beste Pépé,

Eerste deel verwijdert.
Tekst geschreven en zoals u zei de foto twee keer opgeladen.
Daarna de tweede foto gewist
Dit lukte perfect !!!

bedankt voor uw tussenkomst

met vriendelijke groeten,

roger1
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!