Pagina 1 van 1

Links werken niet goed

Geplaatst: wo mar 14, 2012 20:50 34
door Ayan
Hallo,

Ik heb problemen met de links in de inhoud van mijn blog, ze verwijzen namelijk bijna allemaal naar een ander bericht waardoor je niet het bericht krijgt dat je wilde bekijken. Hoe kan ik dit verhelpen?

Geplaatst: do mar 15, 2012 15:32 59
door Pépe
Hallo Ayan,


Verwijder eens "inhoud blog" via "Personaliseer" en plaatst ze nu opnieuw in de rechterkolom, bekijk nu of het resultaat nog hetzelfde is.

Pépe

Geplaatst: do mar 15, 2012 20:27 08
door Ayan
Bedankt voor de tip. Ik heb de inhoud van het blog verwijderd en dan in de rechterkolom gezet maar met hetzelfde resultaat. Ik heb de inhoud van het blog dan weer verwijderd en terug in de linkerkolom gezet maar de links blijven naar de verkeerde berichten verwijzen.
Misschien moet ik eerst de inhoud van het blog verwijderen, dan de titels van de berichten lichtjes wijzigen en dan de inhoud van het blog terug te zetten.