Blog sluiten

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Als jonge tiener heb ik ooit op bloggen.be een blog aangemaakt die ik nu wens te sluiten. Na vele vele jaren inactiviteit, waarbij het e-mail adres dat bij dat account geregistreerd staat ook niet meer bestaat, wil ik graag aan weten hoe ik mijn blog than sluiten met webadres bloggen.be/akipaki.
Beste,

Zie viewtopic.php?f=10&t=11813

MVG Pépe
Dag Pepe,

Bedankt voor je reactie.

Echter heb ik dus geen toegang meer tot het mailadres waarmee ik, ondertussen al meer dan 10 jaar geleden, deze blog ben opgestart. Kan je me verder helpen?

Mvg, Alexander
Beste,


Ik heb het blog voor u verwijderd.

MVG Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!