Danke Dmek (x1000), 't werkt.
Ik heb wel autostart naar "false" veranderd maar hij blijft direct opstarten.
Ik heb je volledige code gekopieerd en krijg nu dus clips met 1 liedje.
Hoe voeg ik nu liedjes toe aan deze speler? Ik zie het al gebeuren dat ik per liedje dat ik toevoeg ook een nieuwe speler krijg
'k wil natuurlijk geen 100 spelertjes op mijn blog. Ergens bij muziek toevoegen zeker?
Ik wacht op je antwoordje vooraleer te beginnen foefelen. Zekere bezoekers gaan al verschieten dat er een spelertje op geraakt is
Ik zal de eer aan jouw toeschrijven en linkje naar jouw site bij mijn favorieten zetten als da mag?
Tussen () Er staat op de beginpagina van de blogosfeer een kemel van een fout. Kan je dat even melden? "jou" blogosfeer moet zijn "[u]jouw[/u]" blogosfeer. Ik let er elke keer op als ik hier inlog. Ben nogal een taalfoutenfreak.
Veeeeeeeeeeele mercietjes van Gerda
ps: mijn dochter heet ook Eline, schone naam hé
Ik heb wel autostart naar "false" veranderd maar hij blijft direct opstarten.
Ik heb je volledige code gekopieerd en krijg nu dus clips met 1 liedje.
Hoe voeg ik nu liedjes toe aan deze speler? Ik zie het al gebeuren dat ik per liedje dat ik toevoeg ook een nieuwe speler krijg

Ik wacht op je antwoordje vooraleer te beginnen foefelen. Zekere bezoekers gaan al verschieten dat er een spelertje op geraakt is

Ik zal de eer aan jouw toeschrijven en linkje naar jouw site bij mijn favorieten zetten als da mag?
Tussen () Er staat op de beginpagina van de blogosfeer een kemel van een fout. Kan je dat even melden? "jou" blogosfeer moet zijn "[u]jouw[/u]" blogosfeer. Ik let er elke keer op als ik hier inlog. Ben nogal een taalfoutenfreak.
Veeeeeeeeeeele mercietjes van Gerda
ps: mijn dochter heet ook Eline, schone naam hé