reactie of bericht plaatsen.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Bij mij hielp het wel maar voor veiligheidsredenen heb ik hem terug ingesschakeld.

Daar het probleem blijkbaar niet eenvoudig om op te lossen is heb ik teneinde raad mijn veiligheidscode terug uitgeschakeld zodat iedere bezoeker een berichtje kan achterlaten op lijn blogje als hij/zij daar zin in heeft. In afwachten tot alles opgelost kan ik alleen maar hopen dat er geen spamberichten op mijn blog terecht komen. Iedereen een prettig eind en een goed begin en een gelukkig 2007. Leona

je kan ook een ander gastenboek aanmaken hoor er zijn genoeg site's waar een gastenboek kan aanmaken en die op je site kan zetten
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!