zoekfunctie via browser

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

hallo,

ik ben onlangs gebruik beginnen te maken van Bloggen.be, waar ik in het algemeen tevreden over ben.

Toch heb ik enkele minpuntjes, namelijk:

ik heb nu ongeveer een 500tal titels staan op bloggen.be.

Als ik google gebruik om iets te zoeken, dan komt het nooit voor in de opgegeven adressenlijst van google.

Heb de test gedaan met gehele zinnen, kernwoorden, enz...
niets helpt,
1 x is het gelukt door een volledige tekst te gebruiken waarin natuurlijk leestekens staan.

Wat is hier aan te doen

gr
jean

Bijgevolg kan mijn blog ook niet gevonden of ontdekt worden, door geinteresseerden.

Naar mijn weten heb ik als goed gepersonaliseerd om gevonden te worden.

Beste jean57,


Bloggen.be heeft geen enkele invloed op Google.


U kan misschien uw blog daar nog eens aanmelden, zie

http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!