Inlogproblemen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb een probleem met het inloggen. Ons blog wordt door 2 personen beheerd en bijgewerkt vanaf verschillende computers. Tot dusver is dat nooit een probleem geweest. Nu wil ik inloggen en dat gaat goed tot ik klik op ''Personaliseer uw blog'' daarna kom ik weer in het inlogscherm en als ik dan m'n gegevens invul kom ik niet verder. Wat is ons probleem.

Hallo Roscoo,


Wat is mijn probleem, dat ik niet weet of dit alleen voorkomt op u computer of ook op de computer van uw collega.

Maar alvorens verder te zoeken, kan je eerst uw pc eens volledig opschonen met bv CCleaner, bekom je nog steeds hetzelfde geef dan ook eens de browser door waarmee dit voorkomt.

Ccleaner kan je hier gratis downloaden.

http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... c+opruimen

Pépe

Pepé bedankt voor je reactie. Het probleem is opgelost. Het zat 'm in de internetopties. Die instellingen had ik veranderd en daardoor kon ik niet inloggen. Alles weer goed gezet en het prbleem is opgelost.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!