lijst van links

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hey,

Ik zou graag mijn "lijst van links" verder aanvullen, mijn favorieten dus. Maar er kunnen er maar 10 geplaatst worden!! :?
Is het mogelijk om er meer "favorieten" bij te krijgen zodat ik al die leuke blogs kan volgen??

Grts Mie

Beste,


Dit is perfect mogelijk.

Log in op uw blog

In het menu klik op "Personaliseer"

Klik nu op "lijst van links" L of R.

klik op "toevoegen"

Nu heb je 10 stuks.

Klik nu terug op "personaliseer"

Klik terug op "Lijst van links"

Kies dezelfde kolom als voorgaande

Verwijder nu in de "titel lijst" Mijn favorieten"

Klik nu op "toevoegen"

Nu heb je 20 stuks en zo kan je verder.

Succes
Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!