probleem met nieuwe blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Dag Pépé, ik heb onlangs een nieuwe blog willen aanmaken maar iets loopt mis met de registratie denk ik. Mijn eerste twee blogs hebben beide hetzelfde emailadres en wachtwoord. Bij het oproepen van mijn nieuwe blog (die een ander emailadres en paswoord heeft, kom ik steeds terecht in de eerste blogs. Hoe kan ik nu in de nieuwe blog geraken om zowel emailadres en paswoord te wijzigen in hetzelfde van de andere blogs? Of misschien kan ik beter de laatste laten annuleren en opnieuw beginnen...maar hoe gaat dat?
Dank voor je goede raad! An

Hallo antisse,


Als je meerdere blogs hebt, moet je op al uw blogs uitloggen en inloggen op het blog waaraan je wil werken.

Je kan beter al deze blogs koppelen, zie

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... .php?ID=13


Succes
Pépe

Dankjewel Pépé, ga ik doen!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!