ip adres blokeren

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Sorry, mijn naam vergeten.
Hier opnieuw de vraag:

Kan ik een IP adres voor mijn gastenboek blokkeren, zo ja, hoe ??

Hubert

Beste Hubert,


Zie: [url]http://www.bloggen.be/admin.php?state=11[/url]

Maar of dit veel brengt ??? Ofwel als zij merken dat zij geblokkeerd zijn komen zie met een ander mailadres of IP adres.

Als je iemand wil weren kan je beter het volgende toepassen.

→Log in op uw blog.

→Klik in het menu op "Instellingen"

→Bij "Extra Opties"

Verwittig mij per e-mail indien men een reactie/commentaar ingeeft op een bericht

Kies hier voor "Ja"

Berichten ingegeven door bezoekers verschijnen onmiddellijk op website

Kies hier voor "neen"

Indien vorige optie NEE: Ik wil een e-mail krijgen per bericht om goed te keuren en te laten verschijnen

Kies hier voor "Ja"

Klik nu op "wijzigen".

Als nu iemand een reactie op een bericht plaatst of in uw gastenboek, krijg je van de webmaster een bericht met de tekst, je kan nu weigeren of goedkeuren, bij goedkeuren zal het op uw blog verschijnen anders wordt het automatisch verwijderd.

Probeer dit zelf maar eens uit door een reactie op uw blog te plaatsen, dan ziet je hoe het functioneert.

Pépe

bedankt Pépé

Simpel maar ge moet het weten hé

Hubert
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!