vraagje over een upload programma van een cd-rom.

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik heb een probleem (groot) ik had een tijdje geleden via de site van http://www.imagenetz.de een cd-rom met bewegende zaken over afval geüpload en vervolgens op mijn blog "compostmeester" geplaatst,alles werkte en verliep zeer goed,tot ongeveer een 14 tal dagen geleden ik op mijn blog even ging kijken of alles nog werkte,alles werkte perfect behalve de Cd-rom,ik klikte de titel hiervan aan en in plaats van de inhoud van de cd-rom kreeg ik volgende mededeling:"Diese Datei existiert nicht mehr! " met het gevolg dien ik hem terug te uploaden, helaas weet ik geen andere uploader en kan ik de betreffende cd-rom niet meer bekijken op mijn blog. Mijn vragen zijn dan ook: wie weet er een adres van zulke uploader voor een groot bestand zoals dit van de betreffende cd-rom? Een tweede vraagje is kan ik op de een of andere manier de htlm code die aangemaakt word na het uploaden van mijn cd-rom ergens anders uploaden,zodat de cd-rom tenminste kan blijven werken.
Alvast dank,
Blogadres:
[url]http://www.bloggen.be/compostmeester/[/url]

Hallo Johan,


probeer eens via http://www.mediafire.com/


Pépe

Hallo Pépe,
Dank je voor dit antwoord,ik heb inmiddels op de betreffende site een account aangemaakt en heb de betreffende Cd-rom geüpload en zonder problemen op mijn blog geplaatst en het werkt,benieuwd hoelang dit bestand blijft staan op hun servers,maar wat ik ook wil doen,maar weet niet hoe is de betreffende link uploaden naar bv. Photobucket of ander programma en dan de link via dat programma plaatsen op mijn blog,zodat ik zeker ben dat het bestand definitief blijft staan en dat mijn bezoekers ter aller tijden kan bekijken.de Cd-rom is een flash bestand (Bestandstype; toepassing (exe) en de beschrijving is (Package Player for Flash Packager)

Alvast prettige feesten gewenst,met een zalig kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar !!

Hallo Johan,


Zeker dat iets blijft staan dat geüpload is naar een free hosting provider ben je nooit.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!