2 vraagjes

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,
een paar jaar geleden heb ik een blog aangemaakt ik dacht over gedichten,het s een blog die gemaakt is voor goede vrienden,ik heb die blog ook beveiligd,hellaas vind ik de betreffende blog niet terug,ik ben ook de logingegevens kwijt,alsook de tittel van de blog,mischien kunnen jullie mij hier helpen zodat ik deze blog terug vind ?
Een tweede probleem heb ik hier bij bloggen en op seniorennet,zls ik de site bezoek krijg ik van Norton een beveiligingsprobleem,er zouw volgens norton een virus opzitten,terwijl ik denk dat dit niet het geval is,mischien kunnen jullie dit even nakijken en mij dit laten weten en de andere dat dit niet het geval is.
Alvast dank,

Hallo Johan,


Uw eerste vraag, zonder blogadres of tenminste de titel van uw blog, is zoals zoeken naar een naald in een hooimijt.

Je kan misschien opzoek gaan via "willekeurige blogs" of via de "categorie" waar je denkt dat het blog is ondergebracht, misschien kan je u dan wat herinneren.

Uw tweede vraag, daarover is mij niets bekend, zal wel eigen zijn aan Norton waarschijnlijk.

Pépe

Hallo pépe,
Dank je voor dit antwoord,ik ga kortelings de betreffende blog zoeken via willekeurige blog of categorie,in de hoop dat ik hem vind. Norton geeft tamelijk veel valse meldingen,het probleem van virussen op de twee websites zijn opgelost met de installatie van de nieuwe Norton 2012,Norton geeft nu wel aan op beide websites dat het veilig is, misschien kan het liggen aan Norton 2011,daar deze op zijn einde loopt en ik deze versie (2011) niet op een fatsoenlijke manier meer kan updaten. Nogmaals dank voor de hulp,met excuus voor dit laattijdig reageren,maar ik ben een tijdje ziek geweest.
Alvast prettige feestdagen toegewenst.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!