Twee blogs

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb reeds een paar jaar een blog met stamboomgegevens, foto's en wat geschiedenis.
http://www.bloggen.be/stamboomeveraerdt/

Nu heb ik een tweede blog waar ik mijn bewerkte foto's plaats.
www.bloggen.be/Undine/

Als ik nu naar kennissen het adres van mijn nieuwe blog opstuur, komen toch velen terecht op mijn oude blog van mijn stamboom.

Weet er soms iemand hoe dit komt ?

Groetjes, Martine

Beste,


Had je voordien nog een andere blog, omdat je schrijft van mijn oude blog van uw stamboom.

In dit geval geef dan eens het blogadres van deze oude blog.

De twee linken die je hier plaatst, als ik deze open, kom ik wel op de juiste blog terecht.

Pépe

[quote="Pépe"]Beste,


Had je voordien nog een andere blog, omdat je schrijft van mijn oude blog van uw stamboom.

In dit geval geef dan eens het blogadres van deze oude blog.

De twee linken die je hier plaatst, als ik deze open, kom ik wel op de juiste blog terecht.

Pépe[/quote]

Mijn oude blog was dat van stamboom Everaerdt en mijn nieuwe is Undine, ik zelf heb ook geen geen problemen, maar als ik het adres van Undine doorstuur komen sommigen op het adres van stamboom Everaerdt terecht.
Ik had op beide blogs een verwijzing gezet naar vorig blog, je weet wel met personaliseer, ik heb dat nu wel verwijderd, zou het daaraan kunnen gelegen hebben ? Het rare is, dat ik er zelf geen problemen mee heb.
Als ik in google search doe naar " undine "martine everaerdt" " dan kom ik ook op stamboom terecht.

Groetjes, Martine

Beste,


Dit is een probleem Google, waar bloggen.be geen invloed op heeft.

De linken rechtstreeks naar u beide blog werken perfect.

Als men bij Google de zoekopdracht geeft van: [b]Blog Undine[/b] dan komt men wel op deze blog terecht.

Pépe

[quote="Pépe"]Beste,


Dit is een probleem Google, waar bloggen.be geen invloed op heeft.

De linken rechtstreeks naar u beide blog werken perfect.

Als men bij Google de zoekopdracht geeft van: [b]Blog Undine[/b] dan komt men wel op deze blog terecht.

Pépe[/quote]

Dank je voor je hulp :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!