Breedte van de kolommen aanpassen.

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Ik gebruik sinds kort Bloggen.be en ben er zeer tevreden over. Om mijn site echt te optimaliseren zou ik graag de breedte van de middenkolom aan willen passen. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe kan ik dat dan doen?

www.bloggen.be/opentopjansen/

Hallo Roscoo,


Als je de banner van 797 px breed "De Nedertaler" zou versmallen naar een 550 px zou uw middenvak een heel stuk smaller zijn.

Deze banner duwt uw rechterkolom met een 17 inch scherm uit het scherm.

Pépe

Hallo Pepe,

Bedankt voor je reactie, ik ga het even uitproberen.

Helaas heeft jouw tip niet de gewenste werking. Wat ik eigenlijk wil is de middenkolom smaller maken waardoor het uitzicht in z'n totaliteit wat smaller wordt.

Beste Roscoo,


Privé heb je mij de vraag gesteld hoe je uw blog volledig in een 17 inch scherm kan plaatsen, uw vraag hier op het forum kwam op hetzelfde neer, maar anders uitgedrukt.

En of mijn tip heeft geholpen, kan uw nu zien hoe uw blog wordt weergegeven in een 17inch scherm, zie screenshot

Afbeelding

Waarom past het nu, omdat je uw banner teruggebracht hebt naar een breedte van 550 px.

Pépe

Wel het past zeker maar ik wil graag weten of ik de middelste kolom kan versmallen waardoor het totale beeld ook smaller wordt waardoor ik links en rechts een achtergrondkleur of een eigen achtergrond in kan stellen.

Afbeelding
Ik gebruik sinds kort Bloggen.be en ben er zeer tevreden over. Om mijn site echt te optimaliseren zou ik graag de breedte van de middenkolom aan willen passen. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe kan ik dat dan doen?


_______________________
james

Beste,


Als je het middenvak zou breder maken zouden uw zij kolommen smaller worden.

U kan wel via instellingen de linker of rechterkolom uitschakelen, zo wordt het middenvak een heel stuk breder.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!