Pagina 1 van 1

Blog verwijderen

Geplaatst: do dec 16, 2010 00:33 43
door carlosv
Beste mensen, ik zou graag mijn blog verwijderen van het net. Hoe begin ik er aan? :oops: Bedankt voor de hulp :wink: Carlos

Geplaatst: vr dec 17, 2010 16:18 11
door Pépe
Hallo carlosv,


Log in op uw blog.

Scroll naar "Verwijderen blog" en bevestig door te klikken op "Ja............."

Uw blog is nu definitief verwijderd.

Pépe

mijn blog verwijderen

Geplaatst: do dec 30, 2010 10:51 10
door bob
Beste bloggen,
Graag zou ik mijn blog verwijderen omdat ik bij inloggen steeds een foutbericht krijg .Het zal wel aan mij liggen , daarom mijn vraag van verwijdering waarna ik hopelijk opnieuw kan beginnen .
Mijn gegevens zijn de volgende :


[color=green]Gegevens verwijderd door Moderator[/color]

Geplaatst: do dec 30, 2010 11:02 53
door Pépe
Beste Bob,


Ik kon wel inloggen op uw blog en heb hem voor u verwijderd.

Pépe