gastenboek

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

er zijn sinds een tijdje weer problemen met de gastenboeken :-(

de tekens en cijferkes die normaal bovenaan staan, staan nu allemaal onder elkaar. zo is het onmogelijk een berichtje na te laten.

ik heb dat probleem wel zelf omzeild door de brontekst aan te vinken en zo een berichtje in te tijpen.

ik denk dat dit een werkje is voor pepé :D om dit definitief op te lossen

Hallo REBEL,


Met welke browser heeft men dit voor, daar er momenteel veel problemen zijn met Firefox, maar de blogs wel werken met IE.

Pépe

Hallo Pépe,

Ondervind het zelfde probleem in reacties op berichten.
Het gebeurt niet altijd. Maar wel erg vaak.

Browser is Chrome in dit geval.

Met vriendelijke groet,
Jiltje

Hallo Jiltje,


Dit komt omdat Google Chrome als browser de blogs niet ondersteunt.

Pépe
hey Pepé, ik gebruik gewoon internet explorer hoor.
ik krijg nu nog meerdere reakties van andere bloggers met hetzelde probleem.

Hallo REBEL,


Kan je daar eens een printsceen van maken en mij doorsturen, zelf zie ik daar geen enkel probleem.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!