Posten op mijn blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb dus een nieuwe blog gemaakt:

[url]http://www.bloggen.be/ludovikske[/url]

Rechts zie je categorien staan met daaronder Spelers. Daar komen dus de namen te staan van onze spelers he.
Maar dat bericht verschijnt ook onder mijn startpagina. Kan het niet zo dat dat berischt alleen te zien is al je op spelers klikt want ik vind dat geen zicht zo.

Ludo.

Dategoriën dienen nog altijd om die bepaalde berichten samen te laten zien die onder 1 en dezelfde categorie staan.

Maar daar tegenover staat wel (denk ik) dat alles wat onder de categorieën staat ook werkelijk te zien is bij je dagelijkse artikels. En dus ook zichtbaar is.

Je zou dus beter een aparte pagina aanmaken, met de spelers op. (Google sites bijvoorbeeld.) en die pagina linken aan een link "spelers" in de zijkolom. (dan kan je het bericht: spelers verwijderen en is het niet meer zichtbaar.)

Beste durumke,


Neen dat kan niet, of je moet uw bericht buiten uw blog plaatsen, dan kan je er naar linken, als je naar iets linkt moet dit ergens op een server staan.

Je kan het uploaden naar een free hosting provider waar je files kan naar uploaden, dan deze link op uw blog plaatsen.

Pépe

Dat vind ik allemaal veel te ingewikkeld. Ik had een blog op skynet en voor ze daar veranderingen hebben aangebracht ging dat allemaal vlotjes. Nu met met die veranderingen begrijp ik er niks meer van. Ik snap niet dat ze zoiets doen want ik denk dat heel veel bloggers van skynet nu problemen met hun blog.

Ondertussen heb ik de naam veranderd van mijn blog. Is nu:

[url]http://www.bloggen.be/newastrid[/url]
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!