meer inhoud blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Omdat wij rond reizen en veel verhalen schrijven op de blog heb ik een vraag omtrent de inhoud van de blog.Ik kan maar tot 200 verhaaltjes terug gaan en ik wil er meer op zetten (archief) .hoe moet ik dit doen ? Kan ik aan de linkse kant het begin, en aan de rechtse kant het vervolg zetten ????? Wie weet dit?

Hallo syl en yvon,


Dit is spijtig genoeg niet mogelijk, max is 200.

Plaatst je nu Inhoud blog links en recht, gaat je op beide dezelfde titels vinden, ook als men er 2 onder elkaar plaatst.

Je kan wel uw archief per dag plaatsen, maar die geeft alleen de datum weer maar niet de titel.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!