ik wil een inschrijvingslijst plaatsen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

ik wil een eigen inschrijvingslijst plaatsen die ze moeten doormailen naar mijn mail adres, kan dit?

Hallo bartje,


Kijk eens op deze site, http://www.con-nect.nl/ hier vind je wel zo een formulier, of het script op een blog gaat werken,kan ik u niet beloven, je moet wel eerst op de site registreren.

Pépe

denk dat mijn vraag verkeerd begrepen wordt.

Ik heb dus al een inschrijvingsformulier , in php, wil deze in mijn blog maar weet dus niet of dat mogelijk is

Ja,ik dus ook.
Maar bij mij is er een verschilletje, dus ga er een appart topic over openen om niet te verwarren.

Hallo bartje,


Als je wil, mag je mij dit ook eens per PB doorsturen

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!