Mailinglist NIET vanuit eigen e-mailadres

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Geachte,

Ik heb net een test e-mail gestuurd naar mijn mailinglist, maar deze werd verstuurd vanuit mijn persoonlijke e-mailadres.
Ik zou graag hebben dat dit niet vanuit mijn e-mailadres gestuurd wordt, maar vanuit een neutraal e-mailadres.

Is dit mogelijk?

Met vriendelijke groeten,

Kelly (niet letten op mijn gebruikersnaam, de site neemt blijkbaar geen Japanse karakters aan)

Beste,


Deze berichten worden verstuurd met het mailadres dat je hebt ingegeven bij aanmaak van uw blog.

U kan voor uw blog een ander account aanmaken, bev bij Gmail, Windows live enz.

U kan nadien via "instellingen" uw mailadres wijzigen.

Pépe

Hoi,

Het probleem is vooral dat de mailinglijst dan vaak als spam/onveilig wordt weergegeven, daar een externe server een e-mail stuurt via mijn e-mailadres. Mijn server weet natuurlijk niet dat ik hiervoor toestemming heb gekregen en dat hij dus wel veilig is, maar mijn ingeschrevenen zullen dit niet altijd weten.

Toch bedankt voor je antwoord!

Lieve groetjes,
Kelly
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!