mijn favorieten

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,

ik zou willen vragen hoe ik verschillende gebeurtenissen eraan kan toevoegen, en dan bedoel ik bv: sportnieuws en dat je daar dan op klikt op je blog dat het de tekst weer geeft..

mvg,
patje

Ik snap jou vraag niet goed.

hallo,

sorry voor mijn onduidelijkheid weet niet goed te formuleren maar zal mijn best doen, is mijn eerste keer dat ik zoiets doe, nu mijn vraag?

Ik bedoelde als je sportnieuws wilt toevoegen op je blog, met een foto erbij hoe doe je dat? maar ik wil dat niet in mijn midden kolom, maar voor puntjes te maken onder mijn gastenboek, hoe begin ik daaraan?

vb: als je op een blog op een titel klikt, krijg je de informatie te zien, bij mij was dat ook, maar dat stond ook in mijn middenkolom op het moment dat ik iets toevoegde onder gastenboek

Hiermee kan ik je hellaas niet helpen.
Pepe of swakke zullen mischien een oplossing voor je probleem hebben, maar ik niet.

Mijn exuses hiervoor!

Hallo patje2301,


Klik eens op onderstaande link, misschien vind je daar wat je zoekt

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... ips_trucs/


Pépe

hi,

bedankt voor de link hoor, was zeer leerrijk, echt waar..

mvg,
patje
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!