categorieén

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Als ik een bericht toevoeg onder een categorie komt dat ook in de midden kolom van mijn blog, ik zou dat alleen onder die categorie willen, hoe kan ik dat verhelpen..

Alvast bedankt..

Snap jou probleem niet goed!
ik bdoel als je iets toevoegd onder catergorie, als je dan naar je blog gaat en je klikt op wat je toegevoegd hebt, krijgt je jou resultaat te zien. maar ik krijg dat ook nog eens in het midden van mijn kolom, en dat is niet te bedoeling, gewoon op klikken en kijken, maar bij mij staat dat ook vast in mijn midden kolom als ik klik onder categorie..

bedankt
patje

Je bedoelt dat onder je berichten staat in welke catagorie deze staat??
Naar mijn weten is dit standaard zo en kan dit niet gewijzigd worden.

ok

bedankt hoor

Hallo patje2301,



Hier vind je een handleiding voor wat betreft categorieën

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... orieen.pdf


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!