aantrekkelijke mailinglijst

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb een mailinglijst met bijna 700 leden.
Graag zou ik vanaf heden een kleine foto of iets dergelijks in mijn mails willen bijvoegen, alleen,
ik zie geen mogelijkheid...

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

www.bloggen.be/treetje

Wanneer je mailt met een van de gebruikelijke mailprogramma"s, dan kan dit toch geen probleem zijn?
(om als attachement een fotootje bij te voegen?)

via outlook of thunderbird kan ik ook wel mailen,
maar dat is niet de bedoeling van de mailinglijst denk ik

Hallo treetje,


Dit is perfect mogelijk.

U moet wel eerst de afbeelding uploaden voor een internetadres en dit laatste in de html code plaatsen.

Deze html code plaatsen in u bericht, met eerst het aanvinken van de brontekst.

Succes
Pépe

Ga ik ook eens proberen voor mijn nieuwsbrieven.
Bedankt pepe.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!