wenskaartje plaatse

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

ik heb met publisher een kaartje gemaaktg met wensen,
ik probeer dit op de blog te zetten, maar dat lukt niet
kan iemand zeggen of dit kan en hoe ik dat moet doen ?

Je moet op de een of andere manier die Publisher afbeelding uploaden naar Photobucket of een gelijkaardige site.
Daar krijgt hij een HTML code toegewezen (automatisch) die je dan kan plakken in je middenkolom van je blog.

Je krijgt dan zoiets...
http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=582999

Je kan je kaartje ook eerst proberen opslaan als JPEG of GIF bestand en het dan zoals een normale foto op je blog plaatsen (na uploading)

beste,
ik heb geprobeerd van het publisher bestand op te slaan als afbeelding, maar dan slaat hij enkel de foto op en niet de tekst die erop is aangebracht.
bij photobucket ben ik het ook gaan proberen, maar daar kan je blijkbaar enkel een jpeg of gif bestand gaan opladen, en dus geen ander bestand
doe ik iets verkeerd, of hoe moet ik juist tewerk gaan ?
groeten
lieve

Hallo martin


Je kan van dit bestand een PrtScrn maken, dit opslaan op uw harde schijf.

Open nu "Paint" klik op "bestand, kies voor "openen" vervolgens kiezen voor het openen van "alle bestanden"

U kan nu als wenst dit bestand nog bewerken, en opslaan als: jpg of gif.

Succes
Pépe

dank voor de info
het is me niet duidelijk wat je bedoelt met prt scn , hoe kan ik dat doen ?
groeten
lieve

Deze toets bedoelen we:

http://www.123video.nl/popphoto.asp?Pho ... =250&H=288

Door die in te drukken, maak je een foto van je scherm.
Dat je dan kan plakken in Paint. (het tekenprogramma van Windows.)

Hallo martin,


Een Printscreen kan men maken met de toets "PrtSc" op uw toetsenbord.

Voor uitleg zie

http://www.hccbg.nl/handleiding/handlei ... screen.pdf

Je kan ook een Printscreen maken met het tooltje "Gadwin Printscreen", je moet dit wel eerst op uw PC installeren, is gratis te downloaden.

zie http://users.telenet.be/vhsikantoor/han ... screen.pdf

Hebt je op uw PC het besturingssysteem Vista of Windows7, kan dit met het "knipprogramma" dan hebt je al onmiddellijk de extensie "jpg".

Het knipprogramma is te vinden onder "alle programma's" "bureau- accessoires"

Pépe

beste wensen aan iederen en dank voor de tips
met prt sc is dit gelukt
www.bloggen.be/chantydufildutemps
www.bloggen.be/herosdufildutemps
lieve
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!