volgorde van categorieën

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Dag iedereen,

Ik ben al enkele dagen aan het prullen en kan het maar niet vinden. Ik zou graag een volgorde brengen in mijn categorieën, maar ze staan steeds op alfabet... Weet iemand hoe ik dit kan realiseren?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Hallo Eveline,


Hier vind je een handleiding voor het plaatsen van categorieën


http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... orieen.pdf

Pépe

Pépé,

bedankt voor de snelle reactie. Ik had het al gevonden hoe ik categorieën aan moet maken en dat lukt me ook maar ik zit te prullen met de volgorde ervan. Die komt automatisch in alfabetische volgorde...

ik heb het anders opgelost, heb er nummers voor geplaatst :-)
toch bedankt voor je hulp!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!