Blog met domeinnaam?

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo!

Ik ben nu al een paar jaar aan het Bloggen geslagen enneh..
Ik merk dat er steeds meer reclame op mijn blog begint te verschijnen.

En nu vraag ik me af of het mogelijk om van je blog bijvoorbeeld 'www.mijnblognaamhier.be' te maken, dus met een domeinnaam.. is dat mogelijk? En is die reclame dan weg?

Vroeg me dat af.
Groetjes Sanne.

Beste,

Ik wil me niet bemoeien met de diensten van bloggen.be maar dit is niet mogelijk.
Want ik heb hier al eens gelezen dat iemand dat ook vroeg en dat ging niet omdat bloggen.be geld verdient met reclame en niet met domeinnamen.

Zo heb ik dat eens gelezen.

Met vriendelijke groeten,
Titske
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!