Gecopieerde lijst uit Word onvolledig

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo

Bij het plaatsen van een lijst van 72 namen uit "Word" krijg ik slechts
de eerste 12 namen van de lijst op mijn blog??

Groeten

Hubert

Hebben uw namen niet dezelfde tekstkleur dan uw achtergrond, want dat ondervind ik ook...

Wanneer ik kopiëer uit Word, en ik plaats het op mijn blog, dan zie ik NIETS.....

Ellendig, want dan moet ik mijn tekst expleciet WIT maken en dan mijn achtergrond rond die tekst ZWART (de kleur van mijn achtergrond) en dan zie je de tekst pas. Rottig he?
Hallo Dmeg 1960

Helaas is dit niet het geval, ik krijg wel de eerste 12 namen van de 72 van het document op mijn blog.
Het betreft hier een document gekopieerd uit exel en opgeslagen als "Word"
document.
Het vreemd is, waarom wel de eerste namen en de rest niet??

Hubert

Vreemd, ik zou het niet direct weten!
Was het nodig om de Excel om te zetten in Word, vraag ik me af?

Hallo,


Als je kopieert uit Word, moet je plakken met het icoontje met in het vierkantje de blauwe [color=blue]W[/color].

Word heeft namelijk speciale codes aan boord die niet geschikt zijn voor het internet, door gebruik te maken van deze W worden deze codes verwijderd.

Pépe

Hallo Pépé

Ik gebruik "Vista" en dan werkt het ikoontje "W" niet ( althans niet bij mij ).

mvg

Hubert

Welke editor is ingesteld, "normaal (standaard) of "Nieuwe" ?

En met welke browser ?


Vista is hier niet de oorzaak.

Pépe

Bedankt Pépé, het "W"-tje werkt terug normaal.

Groeten
Hubert
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!