youtube fragment

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

hello,

hoe kan ik een youtube fragment op inbrengen op m'n bloggen page.
een you tube video zet je zo ; je kopiert de "embed" code die naast de video staat die je op je blogje wil zetten.
Niet vergeten de brontekst aan de vinken !


http://www.bloggen.be/rebelshoekje

alles lukt,maar als ik dan op toevoegen klik,krijg ik dit te lezen

U heeft volgende fouten gemaakt bij het invullen van een nieuw bericht:

U heeft geen bericht ingegeven.

Gebruik de 'terug' (back) functie van uw browser om terug naar de vorige pagina te gaan en probeer opnieuw.

ik gaf wel degelijk een bericht in,heel raar dus

Beste,


Hier vind je een handleiding voor het plaatsen van filmpjes van Youtube

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... ilmpje.pdf

Pépe

notpboy schreef:
alles lukt,maar als ik dan op toevoegen klik,krijg ik dit te lezen

U heeft volgende fouten gemaakt bij het invullen van een nieuw bericht:

U heeft geen bericht ingegeven.

Gebruik de 'terug' (back) functie van uw browser om terug naar de vorige pagina te gaan en probeer opnieuw.

ik gaf wel degelijk een bericht in,heel raar dus



zet en puntje ofzo onder het filmpje
met enkel het filmpje lukt het inderdaad niet
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!