filmpje op de blog plaatsen ???

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

hallo kan er mij iemand zeggen als het eventueel mogelijk is om een filmpje op je blog te plaatsen en hoe dit te doen ?

Hallo voetbalgek,


Als het gaat om filmpjes van Youtube, hier een handleiding

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... ilmpje.pdf

Pépe
Alvast bedankt Pépe maar eigenlijk is het voor eigen filmpjes dat ik genomen heb met mij digitale camera om die op de blog te plaatsen en hoe? Greetz :D

Hallo voetbalgek,


Je zal eerst dat filmpje moeten uploaden voor een internetadres, dit kan op de site van www.photobucket.com.

Dan pas kan je het op uw blog plaatsen

Pépe

Zeker een goede oplossing, maar ik wou er even aan toevoegen dat ik "persoonlijk" http://www.123video.nl/ de beste (professionele) uploadsite vind van het moment. Ik heb er meer dan 1000 opstaan en dat spul marcheert ALTIJD. En je filmpjes worden ook bekeken.

Dat tov Youtube (dat te massaal groot en veel te streng is...) en waar je verdwijnt in de massa. En GarageTV (onze belgische) maar die oogt dan weer niet echt mooi, met zijn kleuren in je blog....vind ik.

Ik vind van Photobucket dat de "snelheid" wat te wensen overlaat.
maar ik gebruik het wel al JAREN....voor foto's te linken. (aan kwaliteit geen twijfel.)


Succes nog ermee....

Hallo,

kan je die 123video ook beveiligen dat niet iedereen dit kan zien?

mvg Petra

Neen, maar ik dat kan je bij Youtube ook niet, denk ik.
Maar waarom beveiligen als je ze toch (openbaar) op je Blog wil zetten he?

Veel succes ermee!

Hallo,

ik wil ze beveiligen omdat ze op een klasblog komen met een wachtwoord waar alleen de ouders toegang toe hebben.

ik heb een mail gestuurd naar 123video om te vragen of dit mogelijk is.

alvast bedankt.

Hallo juf Petra,


Hier is wel een andere mogelijkheid, uw blog volledig beveiligen en aan de ouders de inlog gegevens doorgeven.

Die zou je nu ook moeten doorgeven, moest je alleen het filmpje kunnen beveiligen, maar dit laatste gaat niet op een blog, het alles of niets.

Pépe

Wanneer je je blog kan beveiligen, maar er staan filmpjes op, dan kan je nog altijd de filmpjes DIRECT OP de uploadsite gaan bekijken he?

Je kan "alle" filmpjes bekijken, van zodra je een account aanmaakt op 123video of Youtube. Ook diegenen die achter een filter zitten voor volwassenen. (als je maar inlogt...)

En....een inlog doorgeven aan OUDERS?
Dan is er binnen de kortste keren AAN JE LAYOUT GEKNOEID, denk ik.
Een ontwerp van een blog, moet je ZELF onder controle houden.

Want zoiets valt of staat bij eerlijke mensen.
1 iemand die je wil foppen en hij logt in en veegt iets weg!!! (toevallig?)

OF KAN JE JE BLOG BEVEILIGEN....en inloggen ALLEEN OM TE KIJKEN?

Hallo Danny,


Hier ben ik het met u niet eens:

1- een blog die beveiligd is, en waarvan je de gegevens kent, kan je hiermee niet inloggen op het blog, deze gegevens zijn alleen nodig om het blog te openen, niet om te bewerken.

2. Als je door het feit het blog beveiligd is, kan ook niemand die de gegevens niet heeft, weten welke filmpje op het blog staan, wat zou je dan gaan zoeken en waar.

Pépe

Ik ben het volledig eens met Pepe.
Je kan bij de instellingen van uw blog "Uw blog afschermen"; of in andere woorden, beveiligen met een passwoord.

Natuurlijk moet je niet dezelfde gegevens pakken als voor de bewerking van uw blog.
Want als er enkele zijn die dit eens uitproberen kunnen ze er toch op.

Kies er een appart wachtwoord voor he.
Veel succes!!!

Als uw blog beveiligd is, zal de gebruikersnaam altijd gelijk zijn aan de naam van uw blog, deze gebruikersnaam kan men zelf niet kiezen, maar moet wel worden ingevuld samen met het wachtwoord in het venster "Authenticatie vereist" dat men bekomt als men probeert het blog te openen, door het ingeven van de URL van het blog.

Uitsluitend wie de gebruikersnaam en het wachtwoord kent, kan uw blog nu nog bekijken, maar niet inloggen op het blog..

D.w.z. als je iemand de toelating geeft uw beveiligde blog te bekijken, je aan deze iemand, uw gebruikersnaam en wachtwoord moet doorgeven, anders kan men het blog onmogelijk openen.

Pépe

3 jaar geleden toen we vrij op de pc mochten op school was ik mijn website aan het bezoeken.
Toen begonnen andere (geen vrienden van me) de site ook te bezoeken,wat ik echt niet wilde.

Deze had ik afgeschermd met een wachtwoord wat ze niet kende,en ze dachte dat ze er na het installeren van een wachtwoord nog opgeraakte.

Ik zei vernieuw de pagina maar eens en toch zijn er uiteindelijk in geslaacht nog op mijn site te geraken.
Hoe kan dat???

Nadien is het hun toch niet meer gelukt.

De dag van vandaag is mijn website terug openbaar hoor.

Gaat het hier over een blog bij bloggen.be of over een website ?


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!