Foto's verwijderen uit middenvlak van mijn blog.

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo allen,ik heb een vraagje,waar ik niet direct een oplossing voor vind.
Heb onlangs een blog aangemaakt,om vooral onderwater-foto's van mijn duikreizen en duiken in Nederland te publiceren. Telkens ik een reeks foto"s upload,komen ze bovenaan het middenvak van mijn blog,tot daar geen probleem. Is er een tooltje om de oudere foto's alleen via het archief nog zichtbaar te maken,kortom ze te laten verdwijnen uit het middenvak.
Het wordt anders wel een ellenlang stuk middenpagina niet?
Graag wat hulp,groetjes en dank u bij voorbaat,Johny.

Beste,


Spijtig dat je uw blogadres niet bekent maakt, zodat men eerst een kijkje kon nemen.

Je kan het middenvak verkleinen door de instellingen te wijzigen, nl bij "aantal berichten op de beginpagina"

Misschien is het onderbrengen van de oude foto's in categorieën een oplossing.


Maar dit is hier niet gemakkelijk om u te helpen, als men u blog niet kan bekijken.

Pépe

Ik zal even mijn blogadres vermelden,zodat je het probleem kan zien.
Ik dacht en/of had gehoopt,dat mijn eerste reeks foto's zou verdwijnen,naar mijn archief.
www.bloggen.be/johny1961_en_marina1960

Beste Johny,

PRACHTIGE FOTO's MAN...maar...
Indien ik in jouw plaats was, dan zou ik ze niet zomaar los online zetten, want dan kunnen ze simpel gecopiëerd worden...

Ik zou om 3 redenen voorstellen om jouw foto's in een presentatie (of nog beter EEN FILMPJE te gieten en dan heb je 1 presentatie met meerder foto's die heel wat minder plaats innemen. + je kan er nog muziek aan toevoegen.

[b]Dus...[/b]

1. Neemt minder plaats in zodat je geen foto's moet laten verdwijnen.

2. Je blog blijft overzichtelijk

3. Ze kunnen je foto's niet zomaar kopiëren.

Een voorbeeldje:
http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=605

Haryelijk dank voor de mooie woorden én de hulp tot dusver. :D
Zoals je misschien al kunt zien,heb ik al een kleine aanpassing gedaan,en heb ik al een reeks met foto's(eerste upload)naar het archief verplaatst.
Punt is,ik ben helemaal nog niet zo thuis in het aanmaken van een blog en al zijn toepassingen,het is allemaal nieuw,het zal effe wennen worden,maar nooit te oud om te leren hé.
Het probleem van de eigendomsrechten van mijn foto's is me bekend,meerdere mensen op een duikersforum hebben me er al op gewezen,maar dit is ook een nieuw gegeven. Tesamen met het verbeteren in kwaliteit van mijn opnamen,was er ook de respons van andere onderwater fotografen,die me zeiden,je moet je resultaten on-line laten zien,zodat andere mensen er ook van kunnen genieten.
Ze beschermen tegen onrechtmatig gebruik ervan,is één van de volgende stappen,die ik moet nemen,doch het zal allemaal tijd vragen,en daar wringt het schoentje,al mijn vrije tijd gaat naar mijn hobby's,voornamelijk lange reizen,duiken,duiken en onderwater-fotografie.
Kortom,één leven gaat echt tekort zijn,om al mijn wensen te doen uitkomen,maar we werken er aan hoor.
Nogmaals dank voor de hulp en de tips,groetjes,Johny.

Je hebt een PRACHTIGE HOBBY! ZEker weten!

Geniet ervan... :lol:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!