webblog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

hallo ,ik ben nieuw op webblog ,heb ook een webblog aan gemaakt,nu mijn vraagje ,ik heb een foto gezet op de rechterkant van mijn blog en zou daar een texst willen bij zetten ,nu het probleem ik weet zelf niet hoe die daar rechts op gekomen is, de andere zijn mooi op de plaats waar ze moeten zijn,ik moet nog veel leren ,als er iemand mij een beetje wil helpen zou ik zeer dankbaar zijn,
dank bij voorbaat
groetjes denieske

Hallo denieske,


Kan je eens uw blogadres bekent maken, dan zien wij meer.

Pépe
hallo mijn blogadres is
http://www.bloggen.be/niske/
groetjes
denieske :?

Hallo denieske,


Ik zie wel geen foto in uw rechterkolom, alleen deze "over mij zelf".


Voor opmaak van uw blog, klik eens op onderstaande link, daar vind je lesjes

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... ips_trucs/


Succes
Pépe
hallo als je naar beneden scrolt staat de foto onder categorieén,ik weet ook niet wat dat is ,maar ga nu gaan zien naar de lesjes van de site dat je door gestuurd hebt dank voor het antwoord
:) groetjes
denieske
hallo ik ben gaan zien op de tips en trucks ,en zal daar veel van leren, ik heb gevonden van de foto links, heb er nog ene bij gezet ,maar nu ga ik zoeken voor de texst ,ik bedank je voor site ,is heel interessant
nog een goede nachtrust
groetjes
denieske :lol:

Hallo denieske,

Als het gaat om tekst onder een foto in de zijkolommen, klik dan voor uitleg op onderstaande link

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... t_HTML.pdf

Succes
Pépe

Dat ziet er zeker niet slecht uit om te beginnen....

DOE ZO VERDER.....veel succes!
hallo, ik kan wel gifjes inbrengen ,maar ik zou graag kleine gifjes inbrengen links en rechts maar ik vind het niet op tips en trucks,ze komen groot in het midden ,je kunt het zien op mijn blog,en hoe kan ik mijn link van mijn blog hier onder mijn vraag zetten ,ik zou die graag onder mijn mail van mailgroep ook zetten ,kan iemand mij een tip geven zou ik zeer dankbaar zijn
groetjes
denieske
http://www.bloggen.be/niske/ :(
hallo ik heb het gevonden voor mijn adres ,maar moet ik dat iedere keer opnieuw intikken
groetjes
denieske :(

Hallo denieske,

Om gif plaatjes in uw zijkolommen te voegen, klik op onderstaande link

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... Lesje6.pdf

Scroll naar Par 4, je moet eerst de animatie verkleinen naar een breedte van 150 pixels dan in de zijkolommen toevoegen volgen de verdere uitleg.

Voor uw blogadres op het forum klik bovenaan op "Profiel"

typ in het vak onderschrift vooraf gegaan van [url]en eindigen met[/url]

http://www.bloggen.be/niske

Klik nu onderaan op OK

Pépe
hallo hier denieske zoals je kunt zien op mijn blogje ,ik heb de gifjes kunnen in brengen,waarvoor dank dat je mij hulp gegeven hebt met tips en trucks ,heel interessant zal daar nog veel van leren
groetjes
denieske
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!