Verhoging statistieken

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Beste,

Ik zou graag nog meer bezoekers op mijn site hebben.
Zijn er gebruikers op dit forum die enkele ideetjes hebben omtrent een verhoging van de bezoekersaantallen?
Alvast bedankt!!!

Beste,


Uw blog aanmelden bij Google als dit nog niet is gebeurd

http://www.google.be/addurl/?hl=nl&continue=/addurl

Pépe

Beste,

Dit is inderdaad nog niet gebeurd.
Maar is dat volledig GRATIS?

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Beste,


Dit is volledig gratis

Pépe

Probeer ook een onderwerp aan te kaarten op je blog, dat vele mensen interresseert bijvoorbeeld. Dan is de kans groot, dat ze terugkomen.

Geef ook je website een leuk uitzicht. FOTO's, filmpjes, tekst, kleur en vergeet niet, dat dit een hobby is. De minste bloggers krijgen duizenden bezoekers over hun blog. Maar daar is het hem bij mij niet om te doen. Ik amuzeer me gewoon even tussendoor. Er zijn belangrijkere zaken dan ons blogje. (uiteraard.)

Zo denk ik toch!

Beste Dmek 1960,

Bedankt voor uw interessante informatie.
Ik heb een onderwerp waarvoor vele mensen terug komen.
In mijn gastenboek staan allemaal leuke reactie van mensen die het aangenaam vonden op mijn website te komen kijken.

Ik heb ook een heleboel fotos erop staan.
Ik heb van mijn jaarlijkse vakantie in Blankenberge ongeveer 300 fotos getrokken die ik er momenteel stap voor stap aan het op plaatsen ben.

Tja,het is een hobby en voor mij gaan er andere dingen uiteraard voor.
Maar als je een hobby hebt waar je succes met wil hebben dan ben je blij als je hoge statistieken krijgt he.

Toch bedankt voor uw interessante info.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit

Beste,


Heb je deze link wel al eens geopend?

http://www.bloggen.be/admin.php?state=10


Pépe

Beste,

Ja,die heb ik inderdaad al open gedaan.
Sommige van die tips heb ik dan ook opgevolgd maar nog steeds zijn de statistieken niet zo hoog als ik verwachte.

Ook heb ik mijn blog aangemeld bij Google zoals je mij vertelde.

Sommige tips die staan op de beheerderspagina van de blogs vindt ik wel wat overdreven zoals maak reclame bij de kapper of bij de bakker.
Bovendien moet je voor zulke reclam betalen.

Mijn doel is voor een pracht van een site te maken zonder hiervoor kosten aan te hebben.
Zien of het lukt natuurlijk.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit webmaster www.bloggen.be/zee

Hey Titske,

Ik heb je blog eens bekeken, maar eerlijk gezegd, vallen je foto's niet direct op he.

Ik mag toch eerlijk zijn he?

In de rechterkolom een hele reeks presenteren, dat is een beetje van het goede teveel, denk ik. en de foto's zijn eerder klein.
Wanneer je alles kan aanklikken, dan ben je wel een hele tijd zoet, terwijl er toffe alternatieven zijn om je foto's CENTRAAL in je blog te publeceren in een album of een andere presentatie, of een FILMPJE. (dan kunnen ze niet gecopiëerd worden.

Ook je blog verdwijnt uit beeld omdat hij zo breed uitvalt he.
Misschien toch even een beetje je middenkolom proberen versmallen, zodat gans je blog + de 2 kolommen zichtbaar worden als men hem opent.
(niemand scrollt graag heen en weer, nietwaar?)

Maar dat het mooi wordt, DAAR BEN IK VAN OVERTUIGD.

Proficiat

mvg Danny

P.S. ik maak van een fotoreeks een filmpje. (is kopiëerveiliger) en zet dan het foto-filmpje op mijn blog MET MUZIEK ERBIJ.....

Bekijk indien je wil dit voorbeeldje eens op mijn blog:
http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=605

Beste DMEK1960,

Bedankt voor uw leuke reactie!!!
Tevens bedankt voor uw suggesties omtrent mijn website.

Ik ben nu volop bezig met het maken van een fotoalbum zodat bezoekers de fotos kunnen zien,downloaden en als e-card versturen,enz...
Kom gerust hiervoor eens een kijkje nemen op http://fotoalbum.seniorennet.be/blankenberge .
Je mag gerust opmerkingen en/of suggesties maken wat het fotoalbum betreft.

Mag ik u hierbij wel zeggen dat de fotoalbum nog volop in de maak is.
Gelieve hiermee rekening te houden.
Bij voorbaat bedank ik u.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

fotoalbum is bij mij niet zichtbaar....

Dat vindt ik raar.
De fotos van Blankenberge 2009 zoude normaal zichtbaar moeten zijn.
Wil je a.u.b. meerderde details geven wat u precies ziet waar eigenlijk een foto hoeft te staan.

En is het bij alles fotos of bij enkele fotos?

Gelieve over dit probleem meerdere informatie te geven zodat ik deze in te toekomst kan oplossen.

Let op: Ik ben momenteel grote onderhoud aan het doen op mijn forum zodat ik weinig tijd heb om alle problemen op te lossen op de website.
Hiermee kan ik binnenkort uiteraard rekening mee houden he.

Bedankt voor uw begrip!!!

Met vriendelijke groeten,
Jorrit

Hallo DMEK1960,


Als je op de link klikt, moet je nogeens bovenaan op "Recente foto's" klikken.


Pépe

O.K. in orde....
Wist niet, dat je zo dikwijls moest doorklikken.

Alles is zichtbaar..... :lol:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!