Bijna 2 jaar

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Beste blog team,
Ik heb een vraag, in februari ben ik 2 jaar op bloggen.
Dus staan er ook al 2 jaar berichten op ons blog.
Nu weet ik dat via instellingen de berichten 24 maanden bewaard worden.
Dit heb ik ook aangevinkt.
Maar nu zou ik het jammer vinden als de eerste berichten, na 2 jaar, niet meer te lezen zouden zijn!
Ook vanwege mijn getuigenis van 25 delen, die staat, in maart 2006.
Moet ik nu alles naar nieuwere datums, plaatsen.
Heeft iemand een idee. :idea:
Groeten
Sjaco

Goede vraag!
Heb me dat ook al afgevraagd.

Iemand?

Hallo Sjaco en Slytherat,

Mijn blog is al veel meer dan twee jaar oud, nog nooit is er een bericht van verdwenen.

Als je bij instellingen de keuze hebt gemaakt "geen archief bij te houden", dan worden na max 24maanden uw berichten automatisch verwijderd.

Archief bijhouden van berichten, moet ingesteld zijn op "JA"

Pépe

Ahja, nu zie ik het ^_^ Het staat er zelfs klaar en duidelijk bij:

[i]"Indien u aangeeft geen archief bij te houden hierboven, dan worden de berichten DEFINITIEF verwijderd na een bepaalde periode. Geef hier op na hoeveel tijd de berichten automatisch zullen verwijderd worden. "[/i]

Hoe heb ik dat kunnen missen!

Inderdaad.

bij mij is ook nog geen enkel bericht verdwenen.
(Ja, diegene die ikzelf gedelete heb.... :-))
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!