slideshow via photobucket op mij blog plaatsen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik zit met een probleempje.
Kan iemand mij superduidelijk uitleggen hoe ik het volgende doe?

Ik zou graag een "slideshow" van photobucket op mijn blog in de gewone middenkolom plaatsen.

Dit heb ik reeds gedaan:
- alle foto's ingeladen in photobucket en er een slideshow van gemaakt.

Hoe plaats ik dit nu op mijn blog. Ik krijg constant foutmeldingen.
Bedankt! :P

juf Sylvia

Hallo JufSylvia,

U moet op Photobucket bij "video" de HTML code kopiëren.

► log in op uw blog
► Klik op "toevoegen"
► In het tekstvlak linksboven plaatst je een "spatie" vinkt nu de "brontekst" aan.
► Plak de Html code onmiddellijk na de spatie ( )
► Klik op "toevoegen"

Wenst u de slideshow te centreren in uw middenvak, plaatst voor de code <center> en er achter </center>

Sucses Pépe
Bedankt pépé.
Volgende keer roep ik wat vlugger je hulp in, in plaats van er superlang naar te zoeken!
Van harte merci,
juf Sylvia

www.bloggen.be/sun4you
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!