problemen met powerpointpresentatie

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo iedereen... ik ben hier nieuw en ten einde raad...
Ik heb een PPS gemaakt (mijn eerste keer!) en opgelaad naar Mediafire... Op een andere computer is hier echter geen geluid bij te horen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen aub?
Het geluid is een MP3 en ik heb in powerpoint (2003) aangegeven dat het 4 MB is!
Alvast bedankt voor uw reacties.

Hallo de klubkraaiers,


Een PPS voor op uw blog kan men best uploaden naar www.4shared.com
u moet u daar wel eerst een account aanmaken en eenmaal in dertig dagen eens inloggen.

Muziek op een PPS moet Wave zijn en niet MP3.

Wil je meer weten over PPSen klikt dan eens op deze link

http://blog.seniorennet.be/mailgroep_powerpoint/

Pépe

Hartelijk bedankt.. Ik probeer het eens.... Je hoort het wel.

Hoe een PPS op uw blog plaatsen, kan je ook hier terecht

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... .php?ID=17

Pépe

De muziek heb ik kunnen omzetten van MP3 naar Wave. Daarna de PPs voorstelling naar 4shared.com opgelaad en... het werkt!!! Bedankt.
Nu heb ik nog een probleem. Dit staat op mijn blog aan de hand van een foto die je kan aanklikken. De mensen die op mijn blog komen, zijn niet zo handig met computers... en dan komen ze op een site terecht waar ze moeten zoeken naar "downloaden" en dan openen en...
Is er geen eenvoudiger manier zodanig dat er een paar stappen kunnen overgeslagen worden???
Ik weet dat ik moeilijk doe maar de bezoekers van mijn blog laten "computeren" heeft al heel wat inspanningen gevergd!

Hallo de klubkraaiers,

Men kan geen stappen overslaan, de reden is, dat men de PPS moet openen op de site waar hij is geupload en niet op uw blog, ik heb dit op mijn blog zo opgelost, met naast de link (afbeelding) een kleine uitleg geplaatst hoe ze moeten te werk gaan.

Pépe

Hartelijk bedankt voor uw heel duidelijke uitleg en uw linken, waar ik veel informatie gevonden heb.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!