cursor animatie

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik ken heel weinig van pc en alles wat ermee te maken heeft. Het is me toch gelukt om een blog te maken. Nu zou ik graag een cursor animatie toevoegen. Heb er al een gevonden, deze namelijk: http://www.totallyfreecursors.com/detai ... oy_ani.htm
Nu snap ik dus totaal niet waar ik die 2 teksten moet naar kopiëren! Kan iemand me helpen?

Groetjes

Hallo Vicky

Je kopieert één van de Html codes.

► log in op uw blog
► Klik op "Personaliseer"
► Scroll naar onder tot vrije tekst/html, klikt daar het L of R pijltje aan.
► In het tekstvak dat zich nu opent plaatst je uw cursor in de linker bovenhoek en geeft een spatie in.
► Vinkt nu de "brontekst" aan, je ziet nu links boven in het tekstvak " " staan, plaatst uw cursor daar onmiddellijk achter, klik rechts en plakt de code, door op "plakken" te klikken.
► Klikt nu op "toevoegen"

Succes Pépe

Het is gelukt!!!! Heel erg bedankt!!!!

Groetjes
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!