reclame

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Op mijn blog Temsebrug.be zullen de firma's die aan de brug meewerken graag hun relame wat duidelijker zien verschijnen.
Ik krijg hier geen geld voor en het is zeker niet de bedoeling hier een commercieël iets van te maken.Het is een hobby.
Is dit toeglaten van het blogbeheer a.ub.?

Groetjes

Franky

Hallo Temsebrug,

Commerciële blogs zijn toegelaten bij bloggen.be NIET voor de blogs aangemaakt op het Seniorennet.be

Pépe

Bedankt, nu weet ik alvast dat ik niets misdoe he, en ben ik gerust dat de blog niet zomaar verwijderd gaat worden omdat er wat firmareclame opstaat.

groetjes en nogmaals dank!

Hallo Temsebrug,

Er zijn natuurlijk wel voorwaarden aan verbonden en moeten opgevolgd worden.

[color=blue]Er is beslist dat commerciële blogs op www.Bloggen.be worden toegelaten en ook gratis zijn.
Er is wel één voorwaarde en deze is dat men het blog in een categorie "commercieel" plaatst. Er zijn een aantal categoriën extra toegevoegd voor commerciële blogs. De categorie is te kiezen bij het registeren of kan achteraf via de "instellingen" worden gewijzigd naar de juiste categorie

Het feit dat een commercieel blog op Bloggen.be staat en zich niét aangeeft bij een commerciële categorie, is tegen de regels en zal dus desnoods worden verwijderd. De enige voorwaarde zich in een correcte categorie te plaatsen zodat bezoekers wéten dat het een commercieel blog kan zijn vinden we het minimum in ruil voor de gratis dienst die Bloggen.be hen geeft. [/color]

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!