Inhoud van mijn blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik had even een vraagje.Kun je de inhoud van je blog volledig laten zien?
Er staan al verschillende mensen en gebouwen op bij mij maar vind het raar dat je niet alles kunt zien.Kunnen jullie mij helpen?

Bednakt hoor!
Groetjes,carine

Hallo carine,

► log in op uw blog ► klik op [b]Personaliseer [/b] ► scroll naar [b] inhoud van mijn blog :arrow: klik daar op het groen pijlte langs de kant de inhoud van uw blog staat ► u kan nu aanpassen [/b] aantal titels tonen [b] ► U kan tot 200 titels tonen, maak uw keuze ► klik op [/b] toevoegen [b] en kees is klaar.

Pépe[/b]
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!