Wie weet het

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb veel plaatjes.
Die zou ik graag in het blog zetten.Maar niet bij de berichten.
Ik heb bij iemand aanklikbare linkjes gezien.
Een stuk of 10 onder elkaar. Links of rechts naast de berichten.
Met de namen van plaatjes.Bijvoorbeeld bloemen
tekstplaatjes
Dieren enz. enz.
Elke pagina is weer onderverdeeld in pagina nummers.Dus plaatjes een,twee drie enz.
Je komt dus steeds op een andere pagina terecht.
Het staat niet in het midden bij berichten.Want daar kun je er maar een tegelijk neerzetten.

Heeft iemand een idee hoe ik dat er ook bij kan krijgen.
Tot nu toe heb ik niets gevonden bij de persoonlijke dingen.

Hallo Fantasy

Als het is om in een kolom te plaatsen, eerst uw plaatje verkleinen tot een breedte van ongeveer een 160 pixels.

Dit plaatje uploaden voor een internetadres, ook het origineel plaatje uploaden zodat je 2 internetadressen hebt.

Je kan die zolang op uw kladblok plaatsen.

Nu :arrow: inloggen op uw blog :arrow: klik in de menubalk op "personaliseer" :arrow: klik op het pijltje naast "foto" L of R naargelang waar je het plaatje wenst. :arrow: er opent een nieuw venster
:arrow: plakt het internetadres van het verkleinde plaatje bij " foto van internetadres" er staat daar reeds http://, verwijder dit eerst alvoren te plakken. :arrow: nu ga je naar onder bij "link geassocieerd met foto" hier ook eerst http:// verwijderen en het internetadres van het origineel plaatje plakken :arrow: klik nu op "toevoegen" :arrow: uw plaatje is aanklikbaar.

Om er tekst tussen te plaatsen :arrow: klikken op "personaliseer" :arrow: naast "vrije tekst/html" zoals hierboven op het pijltje klikken L of R :arrow: tekst typen :arrow: op "toevoegen" klikken.

Dat je op een blog op een ander pagina komt, is onmogelijk, een blog heeft maar één pagina

Succes Pnépe

Bedankt voor het antwoord.
Ik heb hier al gelezen dat je een slideshow kan maken.
Dat lijkt me erg mooi.Ik ga dat uitptoberen.

Wat de pagina's betreft.Ik heb het echt gezien op een blog.Bij weekend plaatjes 6 pagina's.Het lijkt op een homepage.
Heb nog gevraagd hoe ze dat deed,maar haar zoon maakt websites.Die heeft dit gemaakt voor haar.

Ik zal maar niet noemen wie het is.
Dat vind ik niet zo aardig om te doen.

In elk geval bedankt voor de moeite. :P
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!