Foto,s bij Photbucket

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Goedenavond,
Kunt U mij zeggen hoelang en hoeveel foto,s ik op kan slaan bij Photobucket. Er staat 1 gigabite, en blijven deze foto,s daar onbeperkt staan voor gebruik. Ik was vanmiddag zo stom om er een paar te verwijderen i.vb. met eventuele ruimte op die site. Maar dat houdt dus in dat ze ook van mijn blog weg waren. Ik heb intussen alles weer voor elkaar. Je ziet alle begin is moeilijk.
alvast bedankt
groeten Ria (redone)
http://www.bloggen.be/redone :D

Hallo redone,


Laat uw foto's maar gerust staan, die zullen niet verdwijnen of je moet ze zelf deleten.

Als je een foto daar verwijdert, verwijdert je ook het internetadres van uw foto en bekomt je op uw blog een rood kruisje.

Uw kan daar voor 1GB foto's plaatsen, volgens de uitleg van photobucket zelf, zijn dit ongeveer een 10.000 foto's.

Pépe

Hoi Pepe, bedankt voor het antwoord ik ook als gebruiker van Photo bucklet was ook altijd benieuwd hoeveel foto"s je kon uploaden en nu weet ik dat zijn er een hele boel,dus kan ik voorlopig mijn gang gaan.
Sjaco :P
Pepe,
Ontzettend bedankt, ik kwam er niet uit bij de beschrijving van Photobucket. Inderdaad had ik eergisteren een aantal foto,s daar verwijderd, en ik schrok me rot, ook op mijn blog en op 50+ site waren ze verdwenen. En nu krijg ik van hun te horen dat de foto,s er maar een maand op mogen staan(bij photobucket) vandaar mijn vraag.
Maar nu ben ik toch gerustgesteld.
Hartelijk dan k Ria (redone)
http://www.bloggen.be/redone :D

Mijn foto's staan al meer dan een jaar bij photobucket, nog nooit problemen mee gehad

Pépe

Ik gebruik dit al meer dan 2 jaar en deze is heel stabiel.

Verdwijnt nooit iets en indien je ingelogd bent kan je via ACCOUNT OPTIONS BOVENAAN....zien hoe VOL JE PHOTOBUCKET AL IS.

succes

Hallo DMEK60,

Bedankt voor de tip.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!