Recentste bovenaan...

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik heb laatst één van mijn 3 blokken gewijzigd.
Sindsdien komt het éérste blok niet meer bovenaan te staan...?!

Nochthans heb ik geselecteerd "recentste bovenaan" ...

Ook wanneer ik dit wijzig in "recenste onderaan" veranderd er niets...?

Zie [url]http://www.bloggen.be/turbotrading[/url]

Voor alle duidelijkheid, ik wil het blok "Turbo Trading - superrendement"
als eerste, dan "Werkwijze..." als tweede en "Rendement op Vedior..."
als laatste blok krijgen.

Kan iemand me soms helpen?

Hallo desander,

Dat kan je op een gemakkelijke manier oplossen.

:arrow: inloggen :arrow: wijzigen :arrow: naast het bericht "wijzigen/verwijderen" klikt hier op "wijzigen"
:arrow: scrolt nu naar "datum bericht" verandert hier de datum.

:arrow: Dat herhalen met uw twee andere berichten zodat ze alle een andere datum hebben, niet vergeten nu op "wijzigen" te klikken.

Het bericht met de jongste datum komt nu bovenaan te staan.

Succes Pépe
ok voor het veranderen van de volgorde via de datum. maar als je nu meerdere berichten hebt op dezelfde datum ingevoerd, en waarvan je de volgorde wilt wijzigen, hoe doe je dit dan?
mijn blog : www.bloggen.be/figurines
met vriendelijke groeten, dehaene fernand

Hallo Ferre,

Als je meerdere berichten hebt geplaatst op dezelfde datum en je wil de volgorde wijzigen.

Eerst inloggen op uw blog, klik vervolgens op "wijzigen" bij de titel dat je wil veranderen klik je bij wijzigen/verwijderen" op "wijzigen"

Zonder iets te veranderen, scroll je naar onder tot de 2de wijzigen en klik hierop, nu komt dit bericht als eerste te staan van de meerdere op dezelfde datum.

Dat is hier wat spelen met u berichten tot je ze in de gewenste volgorde hebt.

Succes Pépe

Weer wa bijgeleerd, ik ging elke keer ieder bericht apart wijzigen tot het terug op zijn plaats stond :oops:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!