muziek

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Hallo Nicolas,

Staan op uw mix nog auteursrechten ? Sabam slaapt niet hoor.

In uw html code showstop=true, true vervangen door "false"

Pépe

Hey,

Bedankt voor de tip. Ik dacht dat het te maken had met het feit op er een stop-knop (zo' vierkantje) moest opstaan. :lol:

Ik geloof dat op enkele liedjes gebruikt in die mix (want er zijn meerdere stukken bijeen gebracht) nog wel autersrechten staan. Maar het is niet downloadbaar voor het publiek. En al die liedjes zijn legaal van mij. De mix (de combinatie van stukken) heb ik zelf gemaakt, dus dat moet geen probleem zijn. Is dat dan mogelijk?

Groeten, Nicolas

Uw Html-regel werkt niet. Het start nog steeds vanzelf, onvermijdelijk.

Bedankt voor de hulp

Hallo Nicolas,


Waarschijnlijk laat de code het niet toe, dat het pas opent als men op "afspelen" klikt.

Normaal hiervoor gebruikt men in de Htlm code hiervoor "autostart="false" maar is niet in uw htlm code voorzien en voor het afspelen bij openen "autostart="True"

Pépe

Kan je dat er dan niet ergens biijschrijven?

Hallo Nicolas,


Als je geduld hebt tot volgende week, dan ben ik terug thuis, ben nu nog in het buitenland, kan ik het eens testen op mijn testblog, want nu bekom ik met moeite of niet een blog open.

Pépe

Hey Pépe,

Uiteraard, zo dringend is het niet. Maar ik ontdekte zelf al wel dat het lastig werd naarmate ik er meer op ging als ik bv. iets veranderde.

Hallo Nicolas,

Plaats eens deze code op uw blog, dan zal het wel lukken, gezien het zo op mijn testblog lukt

<EMBED src=http://www.fileden.com/files/2008/6/23/1971930/Can%27t%20U%20touch%20this.mp3 width=470 height=20 type="audio/mpeg mpga mp2 mp3" allowscriptaccess="always" autostart="false" allowfullscreen="false" flashvars="height=20&width=470&backcolor=0x330000&showstop=true">

Je kan ook de breedte van uw balk kleiner maken door bev bij width=470 de 470 te veranderen naar 150 dan kan je de balk in uw zijkolom plaatsen, via "Personaliseer" en vrije tekst/html.

Succes Pépe

Bedankt, dat van die breedte en hoogte wist ik trouwens al. Maar nu kan ik meerdere muziek tegelijk uploaden, en da's best handig. Nogmaals bedankt. Nu twijfel ik trouwens nog steeds of dat mijn muziek legaal is of niet, wat ik wel graag wil weten voordat ik nog een ander liedje kan uploaden.

www.biblost.bloggen.be

Zou iemand even kunnen gaan kijken? Ik doe dit niet om reclame te maken. Het bericht staat helemaal onderaan en heeft als titel 'Begin'.

Nicolas

Hallo Nicolas,


Of uw muziek legaal is of illegaal, daarop is het moeilijk een antwoord op te geven, men kan zich beter de vraag stellen, zijn aan dit stukje muziek auteursrechten verbonden, daar kan alleen Sabam op antwoorden, maar slapende honden maakt men best niet wakker.

Pépe

Hey Pépe,

Stel u een film voor, grotendeels bestaand uit eigen scenes, maar ook met een aantal scenes uit andere films die nog auteursrechten hebben. Je hebt de gehele film zelf gemaakt.

Nicolas

Hallo Nicolas,

Men kan daar nog lang over uitwijden, maar neem zelf eens een kijkje op hun website dan kom je misschien meer te weten http://www.sabam.be/

Nogmaals, maak best slapende honden niet wakker.

Tenslotte bent je zelf verantwoordelijk voor wat je op uw blog plaatst.

Pépe

Als het via Streaming is dan mag het toch dacht ik.

Zolang de bezoeker het niet op zijn/haar pc kan downloaden.
dag,

Allereerst even volgende bemerking plaatsen...

bij personaliseer vind je de toepassing MUZIEK, oorspronkelijk maakten we hier ook gebruik van, iets waar we alles behalve content van waren want het "ding" blijft continu hetzelfde riedeltje afdreunen, wat maakt als je dat item ergens goed verstopt onderaan in een van je zijkolommen hebt staan, je al een half hartinfarct dichterbij bent eer je het gevonden hebt om 't af te zetten...

tip voor bloggen in deze :

1.geef de mogelijkheid om aan te vinken of het één maal moet gespeeld worden of niet...
2. geef een aanvinkmogelijk of het riedeltje start bij aanvang of niet...


Maar oké, daar ik bovenstaande oplossing niet vond bij bloggen, ben ik maar in de html gekropen, & dit met volgend gevolg

1. je gebruikt "vrije tekst/html"...
2. je voegt volgende code in...

<script charset="utf-8" id="injection_graph_func" src="chrome://skype_ff_toolbar_win/content/injection_graph_func.js"></script>

<br>

<div style="text-align: center"><embed src="http://www.fileden.com/files/2008/6/23/1971930/Can%27t%20U%20touch%20this.mp3" autostart="false" loop="false"
width="180" height="25">
</embed></div>

</script></script></script>


aanpassen van starten of eenmalig :

- wanneer je "autostart" van "false" naar "true" verandert, start je riedel bij het openen van je blog, zoniet moet je het riedeltje zelf aanzetten....

- wanneer je "loop" van "false" naar "true" verandert, herhaalt het riedeltje zich eindeloos...

- de muziekcode start bij <embed... & eindigt bij </embed> wat er voor & erna staat aan HTML-code bepaalt in dit geval dat het spelertje in het midden van je kolom staat

- wanneer je 'n ander riedeltje wilt, vervang dan "http...enzovoort-enzovoort" door een ander mp3 adres... iets anders dan mp3 werkt niet bij m'n weten...

de rest van het script is HTML voor begin & einde van je html code aan te geven, in principe hoeft 't niet, maar ik zet het erbij voor duidelijke afbakening van het script...

hopelijk zijn jullie hier iets mee

kitokojungle@gmail.com
http://www.bloggen.be/kitokojungle/

hey ik snap heel goed dat er strikte regels zijn in verband met muziek.
wat ook normaal is want ja wat bevat nu niet auteursrechten
daar heb ik dan ook een vraag bij, graag had ik meditatie muziek op mijn blog gekregen, maar ik weet niet dus hoe dat voor elkaar te krijgen
wat geen auteursrechten bevat? zelf ken ik daar dus niet veel van
en mss kunnen jullie mij helpen?

ik heb sinds kort een blog, en wil dus rekening houden met de wensen regels die er zijn.
het zou leuk zijn of iemand van de mods of zo me hier in wegwijs kan helpen
met vriendelijke groet emilia
_________________
het leven is mooi, het leven is fijn, iets om dankbaar voor te zijn. elke dag is een herboren dag. genieten van de kleine dingen des levens vormt het geluk van grote waardes.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!