Inloggen blog werkt niet

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Hallo

Het inloggen op de blogs en op bloggen.be lukt niet. Wat is er aan de hand?

Marleen
Zie elders.
Niemand lijkt het te weten.
Zelfs de blogs bekijken werkt niet meer.
ook bij bloggen.be/bierdinges niet inloggen, niet bekijken en van niemand een antwoordt!!!!!
groenselkes Wacho
wacho@skynet.be
Herinnert iemand zich of er een mail was aan de bloggers om te melden dat bloggen.be ermee ging ophouden?
Zulke e-mails komen dikwijls te vroeg binnen, en dan negeer ik ze.
Dat mijn blogs weg zijn, kan me niet zo veel schelen. Ik zet ze wel ergens anders. Maar ik moet wel de inhoud kunnen downloaden.
Het begint er sterk op te lijken dat de Nederlander die de bloggen.be heeft gekocht, het zaakje gewoon heeft gesloten.
En kunnen we hier iets aan doen? Niet alleen jammer dat ik mijn reisblogje niet meer in de toekomst kan invullen, maar ook dat zoveel jaren blogs verloren zijn. Iemand een oplossing?
Ik in elk geval niet.
Ik had wel graag mijn blog voor de sluiting nog kunnen downloaden.
Alleen vraag ik me af: hebben we niet ooit een e-mail gekregen die meldde dat bloggen.be ging worden gesloten? Herinnert iemand zich zoiets?
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!