Blog verwijderen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Beste,

12 jaar geleden maakte ik een blog aan maar nu wordt het toch eens tijd om deze van het internet te verwijderen.
Helaas ben ik niet meer in het bezit van het e-mail adres dat ik toen gebruikte.

Zou het mogelijk zijn volgende blog voor mij de verwijderen?

http://www.bloggen.be/vdsfoto/archief.php?ID=76554

Hartelijk dank
Beste,

Heb het blog op uw aanvraag verwijderd.

Pépe
Beste,

Ik heb in 2011 mijn pagina aangemaakt. Omwille van mijn job zou deze verwijderd moeten worden.
Ik weet zelf het wachtwoord niet meer..

Kan iemand dit voor me doen of hoe kan ik dit zelf oplossen?

Alvast bedankt!

http://www.bloggen.be/chelisakesblogspo ... ID=1422948
Beste,

Heb het blog op uw aanvraag verwijderd.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!