verwijderen blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Verwijderen van de blog

Jaren geleden heb ik de blog Wandering Miracle's blog place aangemaakt

Ik wil nu blog totaal verwijderen, ik via wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aangemaakt, echter ik krijg steeds bij het inloggen de melding dat ik mij eerst moet registreren, maar dat heb ik dus allang gedaan

Nu heb ik dus hier een account aangemaakt om te kunnen vragen de blog totaal te verwijderen, of anders de blog weer toegankelijk voor mij te maken , zodat ik de blog zelf kan verwijderen
Beste,

Is dit het blogadres (URL) van het blog http://www.bloggen.be/wanderingmiracleman

Pépe
Ja dat klopt , http://www.bloggen.be/wanderingmiracleman dat is mijn blog.

Ik kan er niet meer inloggen, ook niet nu ik een nieuw wachtwoord heb, ik blijf de melding krijgen dat ik mij moet registreren.

Als ik er weer gewoon in kon loggen dan kan ik de blog zelf verwijderen, maar het inloggen lukt dus niet, vandaar dat ik het nu via deze wijze probeer voor elkaar te krijgen
Beste,

Ik heb het blog voor u verwijderd.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!