categorie onder een bericht

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Ik ben nieuw op Bloggen en heb een bericht geplaatst in een nieuwe blog. Onderaan het bericht komt categorie en ik zou dus graag mijn berichten in categorie willen onderverdelen, Maar ik geraak er niet aan uit hoe ik dat moet doen. Op de linkerkant van de blog heb ik ook categorie vermeld
ik vind het jammer dat mensen die zo mooi profiel maken je niets wil helpen .gevraag of ze die mij wil geven dan kan ik zelf in vullen .maar ze wil je niet helpen .zoek zelf maar uit raa .
het is toch moeilijk .al zet ze een goede code voor je neer .heb bij ander profiel dan staat er goede code in en hoe plaatje er uit ziet heel fijn je heb dan mooi profiel .

omaelly
????????????????
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!