Oudere foto's niet meer aanklikbaar.

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Al mijn oudere artikels van 2011 en ouder (allemaal), zijn plots de foto's niet meer aanklikbaar ter vergroting.
Wat is de reden hiervoor? Dit heeft altijd perfect gewerkt.
Mijn blog is : eddys_painted_figures
Beste,


Geef eens de link van een van de berichten van 2011.

Links voor de titel van een bericht staat een icoontje, klik daar eens op en uw bekomt de link in uw adresbalk van uw browser, kopieer die en stuur deze eens door.

Ik kom op uw blog niet tot 2011, wordt na 2013 geblokkeerd door mijn virusscanner .

Pépe
Beste,

Probleem overgemaakt aan de IT's.

Geduld kan u nu helpen.

Pépe
Probleem opgelost!
Hartelijk dank,
Eddy
Beste,


Bedankt op dit te melden.

Wat was het probleem, altijd interessant om te weten.

Pépe
Hallo Pépe,

Ik dacht dat ze bij jullie iets hadden gedaan, vermits er plots geen probleem meer was.

Groetjes, Eddy
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!