kan mijn aquarellen neit meer vergroten door op te klikken

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

TAV PEPE
ik gebruik meestal bing. maar ook met google lukt het niet. Blijkbaar lukt het voor de recentere aquarellen wel. Tot voor kort ging het perfect met bing.
Bedankt voor uw help
Noel Lancksweerd
Beste,


Bing en Google zijn zoekmachines maar geen browsers.

Browsers zijn zoal Firefox, Google Chrome, Edge, Internet Explorer enz

Pépe
TAV Pepe
Betreft : kan aquerellen niet meer vergroten door op te klikken
De browser die ik gebruik is internet explorer 11. Maar ook met google chrome werkt het niet meer. Blijkbaar gaart fierefox ook niet vermist ik de melding krijg dat het over een onbeveiligde site zou gaan.
Kan u dit nog eens nakijken aub.Bedankt.
N Lancksweerd
TAV PEPE
Beste,
Betreft : kan mijn aquarellen niet meer vergroten door op te klikken

Al enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ?
Alvast bedankt voor uw antwoord
N Lancksweerd
Goede morgen;
heb verschillende browsers geprobeerd en ook op verschillende pc maar probleem nog niet opgelost.
Zou het iets met de koppelingen kunnen te maken hebben ? Indien dit zo zou zijn, hoe kunnen dan eventueel " verouderde "koppelingen terug actief worden gemaakt ?
N Lancksweerd
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!