L + R Kolom breder maken

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator: Moderators

Hallo
Ik wil vragen of de mogelijkheid hier bestaat om het linker en rechtervak op mijn blog breder te maken , zodat het midden vak iets kleiner word.
Beste,


Plaats een foto die breder is dan 200 pixels.

Kan je nadien terug verwijderen.

Pépe
Hallo

Hartelijk dank voor de hulp, maar ik zou ook graag de tekstruimte in de vrije tekst iets breder willen hebben , is daar soms ook een mogelijkheid om dit te veranderen. Nu gaat mijn biernaam die ik in geef in de lijst vrij vlug onder elkaar staan , en ik zou die graag voluit willen op één rij.
Ik had daar wel iets gezien van eigen pagina maken, maar daar durf ik niks aan te veranderen want ik ben op dat gebied maar een leek.
alvast hartelijk dank bij voorbaat
grtjes Luc
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!